Första augusti och tiden bara går ..

Hej , nu var denna dagen slut ..
usch tiden går så fort , det är redan första augusti !
och skolan börjar om tre veckor , det är helt sjukt !
det känns som man precis fått lov . och jag är verkligen inte redo för nian ):
men nu ska jag verkligen njuta av de tre sista veckorna !
aja men idag har det vart en underbar dag ! (:
åkte ner till pappa efter frukosten och bara slappade i solen
och gosade med wilma ♥
sen skulle vi ta med wilma till vättern så hon skulle lära sig att åka båt ,
och hon gillade verkligen inte sin flytväst , men hon var för söt i den !
men det gick bra till slut .
och nu ikväll har jag spelat vollyboll på oset med anton , adam ,philip ,
fredrik , jesper, simon och henke.
men nu ska jag dra mig till sängen , puss&kram.


wilma

jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0