That's life ..

hej !
idag är det som sagt fredag , men gör jag nått kul ? nej !
inte så kul faktiskt ..
älsklingen åkte hem vid typ 4 och då åkte jag och pappi till a6.
fick med mig ett par svarta jeans och ett linne hem (:
och sen har jag bara vatt ute med wilma .
vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll , men det händer ju inte nått kul .
men det får väll bli film maraton (:
imon ska jag iallafall till torget med simons mamma på morgonen ,
och sen ska jag sova hos simon , sista natten innan han åker till gotland .
men vi hörs imon , puss&kram.


ett par svarta jeans med dragkedja från Vero moda 329 :-
och ett linne från H&M 149:-


så blev det på (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0