A true love story never ends...

tjenare.
haft en härlig dag !
var på a6 innan och fick med mig en svart och en beige kofta,
ett par löparskor , löpar byxor och shorts , blev riktigt nöjd med mina fynd ! (:
när man inte har planerat att köpa något blir det alltid att man hittar massa ..
har även beställt en vägg text på den står det ,  A true love story never ends
tyckte det var så fin text , så jag var bara tvungen att ha den !!
men nu har jag bara städat och packat lite .
ska följa med simons släkt imon till boda borg , så jag ska sova hos simon inatt .
har inte vart hos han på evigheter , så det ska bli mysigt ! ♥
så ska göra mig i ordning nu , för snart kommer dom och hämtar mig .
hörs sen , puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0