HEMMA !

Hej , nu är jag hemma från en härlig vecka i från både öland och oskarshamn .
halva veckan var vi i Maddes sommarstuga på öland , inte så fint väder :(
men massa roliga kvällar ! ♥
och dom andra dagarna var vi i mickes sommarstuga i osckarshamn.
Och i lördags hade jag och simon 1-års dag !
var ju inte hemma i lördags , så vi ska ta och fira vår 1-års dag nu i veckan .
Och i morgon ska jag äntligen få träffa min hund ! (: såå mysigt ska det bli med en lite valp .
men nu ska vi ta och laga lite mat här hemma , och mysa till det riktigt mycket !
ha en fin kväll , puss&kram . ♥


robin och madde  , på öland !


madde och jag på stranden .





mickes pallats.


så fin utsikt från stugan !

det var lite bilder från veckan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0